MINŐSÉGPOLITIKA
Minőségpolitikánk alapját
dolgozóink és vezetőségünk minőség iránti elkötelezettsége jelenti. Célunk a
Vevőink igényeinek teljes körű kielégítése, megelégedettségük folyamatos
növelése, melynek alapja tűzvédelmi szolgáltatásaink és irányítási rendszerünk
állandó fejlesztése, a legkorszerűbb technológiák alkalmazása, dolgozóink
erkölcsi, anyagi megbecsülése illetve a minőségirányítási rendszer hatékony
működtetése cégünknél.
Tapasztalatunk,
rugalmasságunk, megrendelőinkkel, beszállítóinkkal kialakított kapcsolataink,
cégünk fennállása óta kivívott hírnevének megőrzése, a jövőbeni igények
kutatása, valamint az a törekvésünk, hogy az építőipar eme speciális ágát
elismert szakmává fejlesszük, biztosíték munkánk minőségére és
megbízhatóságára.
Figyelemmel kísérjük és
kielégítjük a tevékenységünkre vonatkozó vevői, jogszabályi és a tűzvédelemre
vonatkozó egyéb követelményeket.
Cégünk
tevékenységének középpontjában Vevőink elégedettsége áll, ezt munkatársainkban
is tudatosítjuk. Dolgozóink és vezetőink feladata és felelőssége szervezetünk
minden szintjén ismert. Belső folyamatainkat állandóan ellenőrizzük és javítjuk
célkitűzéseinek minél magasabb szintű kielégítése érdekében.
A
fenti célok folyamatos teljesítésére társaságunk MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány
szerinti minőségirányítási rendszert vezet be, tart fenn, illetve alkalmazza a
folyamatos minőségjavítás eszközeit.
Budapest, 2003. október 20